Heb je een vraag over het bestellen van een online ticket, wil je meer weten over het reserveren van een ticket met starttijd met je Museumkaart of andere kortingspas? Lees hier de antwoorden op de veel gestelde vragen.
Ik heb een kortingspas, heb ik dan ook een e-ticket met starttijd nodig?
Ja, ook als je een kortingskaart hebt zoals een Museumkaart, Jaarkaart van de Buffel, of Vriendenpas adviseren we je een e-ticket met datum en starttijd online te reserveren. Dit is geheel gratis.
Kinderen tot 4 jaar mogen gratis het museum bezoeken, hebben zij ook een e-ticket nodig?
Ja, ook voor hen adviseren we een e-ticket met datum en starttijd te reserveren. Dit is geheel gratis.
Kan ik ook tickets bij de kassa in het museum kopen?
Ja, maar we prefereren dat de bezoekers vooraf hun ticket online kopen.
Ik heb een e-ticket besteld en betaald, maar niet ontvangen. Wat nu?
Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:
– De e-mail met je e-tickets kan zich in je spambox of map met ongewenste e-mail bevinden.
– Door serverproblemen kan er vertraging ontstaan. Controleer je e-mail na een poosje. Lukt het niet neem dan contact op met onze info@debuffel.nl
Het lukt me niet online een ticket te reserveren.
Controleer je internetverbinding en vernieuw de webpagina. Je kunt het ook nogmaals proberen in een andere browser.
Moet ik mijn e-ticket uitprinten?
Nee, dat hoeft niet. E-tickets kunnen direct vanaf een smartphone gescand worden. Zorg er wel voor dat de helderheid op maximaal staat, je het oorspronkelijke PDF-bestand opent (géén screenshot maken) en je batterij is opgeladen.
Help! Ik ben meer dan 15 minuten te vroeg of te laat, wat nu?
Je e-ticket met starttijd is uitsluitend geldig op de aangegeven datum en tijd zoals op het ticket vermeldt. Kom je te vroeg of te laat, dan kunnen we niet garanderen dat je (onmiddellijk) naar binnen kunt.
Moet ik met mijn e-ticket eigenlijk nog langs de kassa?
Ja, je e-ticket plus je eventuele kortingspas dienen bij de kassabalie te worden gecontroleerd op geldigheid. Je ontvangt vervolgens een museumentreebewijs, waarmee je toegang krijgt tot het schip.
Ik ben mijn e-ticket kwijtgeraakt. Wat nu?
Wij hebben je reservering en contactgegevens in het systeem staan. Neem dan contact op met onze info@debuffel.nl
Ik heb e-tickets gekocht maar wil deze aankoop annuleren, kan dat?
We geven geen geld retour op e-tickets. Mochten er onverwachte omstandigheden zijn dan kan je contact opnemen met onze info@debuffel.nl
Ik heb e-tickets, maar wil op een andere datum of tijd komen. Kan dat?
Tot 48 uur voorafgaand aan je bezoek is het mogelijk om zelf je ticket eenmalig om te boeken. Neem dan contact op met onze info@debuffel.nl
Is er een maximale bezoektijd of eindtijd aan mijn museumbezoek?
Nee, je hebt alle tijd om het museum en de museumhaven te bezoeken. Er is geen eindtijd, alleen een starttijd om vast te leggen bij je museumbezoek. Je bent welkom tot sluitingstijd van het museum